Fie ca esti o firma mica sau o persoana fizica exista sanse foarte mari ca la un moment dat sa ai nevoie sa faci niste mutari sau, daca ai luat deja decizia de a te muta, fie intr-un birou nou sau intr-o casa noua, sigur cauti pe cineva de incredere pe care te poti baza. Acest lucru poate fi o bataie de cap, cand trebuie sa muti obiecte mari sau mai multe obiecte mici de valoare, insa cu putin ajutor poti scapa mai usor de grijile eventuale.

Este esential sa nu te bazezi doar pe impulsul de a rezolva singur lucrurile sau pe ajutorul prietenilor, daca volumul de mobila sau obiecte grele este unul mare. Astfel, poti apela la serviciile firmelor de mutari. In Bucuresti exista foarte multe astfel de alternative si poti alege echipe specializate care sa te ajute in acest sens. Fie ca iti doresti sa beneficiezi de transport de mobila sau debarasare in Bucuresti sau international, ia in calcul un telefon la o firma de mutari sau transport mobila si fii sigur ca poti rezolva orice problema de transport care te poate incomoda.

Daca ai nevoie sa iti muti biroul, arhivele sau documentele importante, sau te muti intr-un apartament mai mic si ai nevoie de depozitare, firma noastra de transport mobila iti poate veni in ajutor prin serviciile noastre de mutari si transport mobila din Bucuresti. Chiar si daca ai achizitionat electrocasnice mari sau obiecte de mobilier masive poti conta pe transportul oferit de noi.

Iata cateva criterii pe care se va baza discutia noastra, atunci cand vei alege sa ne contactezi si sa iti fim de folos. Pentru noi este esentiala stabilirea unei relatii transparente si comunicare exacta a serviciilor si a costurilor acestora, tocmai de aceea, vom acorda mare atentie unor aspecte care ne vor ajuta atat pe noi, cat si pe tine sa estimam costurile exacte, fara ca alte surprize sa apara.

Intai de toate, pentru-ti asigura garantia serviciilor noastre vom evalua bunurile de mutat si vom stabili impreuna in functie de situatie, durata mutarii, numarul de vehicule necesar, numarul de personal necesar, cat si nevoile adiacente pentru aceste servicii, precum asamblare sau desasamblare. Vrem sa stii ca atunci cand apelezi la o firma de mutari mobila este esential sa comunici conditiile de transport al imobilelor, chiar si etajul blocului de la care se face mutarea, pentru a ne asigura ca trimitem numarul de oameni si ustensile necesare pentru realizarea in siguranta a transportului.

Estimarea bunurilor de transportat este extrem de importanta si ajuta la oferirea unui cost corect si clar raportat la nevoile tale. Desigur, recomandam semnarea unui contract in baza celor discutate pentru a-ti oferi garantia calitatii serviciilor noastre.

Un alt aspect pe care am vrea ca orice client sa il aiba in vedere, si are bineinteles, legatura cu protejarea bunurilor, este acela ca daca alegi sa iti impachetezi singur obiectele, trebuie sa folositi multa hartie, rola cu bule sau spuma de mare atunci cand impachetati obiectele fragile pentru transport, dar mai ales pentru depozitare. Pe de alta parte, puteti alege serviciul nostru de impachetare pentru asigurare unui transport sau a unei depozitari in siguranta. Suntem intr-u totul responsabili de daunele de transit sustinute de bunurile impachetate de noi, insa nu putea acoperi si ceea ce alegeti sa impachetati singur.

Daca te-am convins ca poti rezolva problemele legate de mutare mobile, debarasare sau depozitare mobila si altfel decat singur, asteptam telefonul tau pentru a-ti oferi mai multe informatii.